Koordynator ds. Dostępności
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Okres | Kolejność |
---|---|---|---|---|
Marta Antolik |
Stanowisko:Koordynator ds. Dostępności Email: Godziny przyjęć: 8.00-16.00 Tel. 025 754-25-22
Obowiązki: Zadania koordynatora ds. dostępności Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j.Dz.U.2020.1062), do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało: - wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Wola Mysłowska i gminne jednostki organizacyjne; - przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Wola Mysłowska i gminne jednostki organizacyjne; - monitorowanie działalności Urzędu Gminy Wola Mysłowska i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
0 | 0 |